hehapletu,fotím,žiju

Výlety,vycházky,toulky..........

Výlet ve středu 12.9.2017

Publikováno 19.09.2017 v 16:12 v kategorii Výlety,vycházky,toulky.........., přečteno: 47x

Mikulov.....                                      Mějte hezký den       Heha Celý článek ›

Za krásami Východních Čech....

Publikováno 08.08.2017 v 13:48 v kategorii Výlety,vycházky,toulky.........., přečteno: 52x

.v sobotu 5.8. s Čebusem na jednodenní výlet.        zastavení třetí....Nové Město nad Metují....                                          Bedřich Smetana                              Z autobusu vystupujeme na parkovišti pod zámeckou zahradou, vstupujeme a kocháme se krásou.Krásný most od Dušana Jurkoviče atd... Čeká nás prohlídka místního původně renesančního zámku,přestavěného v baroku a podruhé slovenským… Celý článek ›

Publikováno 07.08.2017 v 20:08 v kategorii Výlety,vycházky,toulky.........., přečteno: 43x

Za krásami Východních Čech....

.v sobotu 5.8. s Čebusem na jednodenní výlet.               ...zastavení druhé....Kuks                 Obec Kuks s proslulým barokním špitálem s kostelem Nejsvětější Trojice (v kostele jsou obrazy od Petra Brandla a jeho žáků),na terase před špitálem  je pak světoznámá kolekce barokních soch od Matyáše Bernarda Brauna. Když jsem si toto přečetla v nabídce jednodenních výletů CK Čebus,hned jsem věděla že se přihlásím a pojedu,Kuks jsem… Celý článek ›

Publikováno 07.08.2017 v 12:43 v kategorii Výlety,vycházky,toulky.........., přečteno: 37x

...v sobotu 5.8. s Čebusem na jednodenní výlet.          Zastavení první...Hradec Králové                                      Krátká prohlídka města,Velké a Malé náměstí se skvělou architekturou (stavěli tu mistři jako Jan Kotěra a Josef Gočár),chrám sv. Ducha  ve kterém byl pohřben Jan Žižka. V Hradci už jsem byla a tak prohlídka města byla vzpomínková.  Zdrželi jsme se hodinu a už nasedáme do autobusu a pokračujeme  v… Celý článek ›

Z Vranova do Bílovic....

Publikováno 29.07.2017 v 19:59 v kategorii Výlety,vycházky,toulky.........., přečteno: 37x

....měla jsem v plánu jet busem až do Vranova,jenže jsem si to špatně naplánovala a ten mě ujel.A tak jsem jela dalším, ten končil v Utěchově,do Vranova jede po hodině,trasu jsem si tím trošku prodloužila.    Ze zastávky jsem se vydala po zelené značce směr Vranov...                              nad Utěchovem....                     nad Vranovem....a už scházím ke kostelu...              Oltář v kostelní kapli Svatého Kříže… Celý článek ›

Magický Himálaj....

Publikováno 27.07.2017 v 20:08 v kategorii Výlety,vycházky,toulky.........., přečteno: 44x

výstava v Technickém muzeu Brno.          ....tohle vás přivítá ještě před budovou muzea                      a více informací najdete tady    http://www.technicalmuseum.cz/akce/magicky-himalaj/     Já tam byla dneska,strávila jsem tam dvě hodiny a odcházela nadšená.  Je to úplně jiný svět.Nefotila jsem,nechtěla jsem si výstavu prohlížet  přes hledáček foťáku.  Pokud se o prázdninách vydáte do Brna najděte si čas a běžte se… Celý článek ›

Testovala jsem.....

Publikováno 22.07.2017 v 18:15 v kategorii Výlety,vycházky,toulky.........., přečteno: 46x

nové boty a batoh.Vydala jsem na malé osobní putování do Křtin.Tamní kostel Jména Panny Marie jsem chtěla navštívit už dávno a tak v pátek nadešla ta správná chvíle se tam vypravit.    Neodradila mě ani noční bouřka a ranní déšť. Jen jsem vyrazila o něco později než jsem chtěla. Pěšky už jsem šla z domu na tramvaj č.2 a dojela na Starou osadu odtud busem 201 do Křtin.Bylo poledne když jsem vystoupila z autobusu a uslyšela zvonkohru,normálně ji… Celý článek ›

Doplnění sportovní výbavy....

Publikováno 20.07.2017 v 14:52 v kategorii Výlety,vycházky,toulky.........., přečteno: 54x

.....koupila jsem si nové boty a mikinu....protože v Alpine Pro velké slevy a taky batoh z Lídlu.      ....boty CRIMSON původní cena 2999,-kč po slevě 1499,-                            ušetřeno 1500,-kč    chtěla jsem pevné celoroční boty s membránou,    protože dobré boty jsou základ radosti z chození....      přidala jsem mikinu KIERA původní cena 799,-kč po slevě 599,-                        ušetřeno 200,-kč           … Celý článek ›

Na kole....

Publikováno 20.07.2017 v 14:28 v kategorii Výlety,vycházky,toulky.........., přečteno: 41x

...kolo dost zanedbávám,včera přišla jeho chvíle.Vyrazila jsem na malou projížďku.Na cyklostezku se mně moc nechtělo a tak jsem vyjela za vesnici do polí a pak stezkou k Bobravě,okolo řeky a pak kousek po silnici a zase do polí a domů.Venku bylo moc hezky,moc jsem toho neujela asi 12km tělo unavené tak akorát,spokojenost veliká :-)                  .....žně v plném proudu...                                    ....a opět kombajny v pilné… Celý článek ›

Dnešní den.....

Publikováno 17.07.2017 v 19:58 v kategorii Výlety,vycházky,toulky.........., přečteno: 50x

.....když jsem začala psát dnešní příspěvek přemýšlela jsem do které rubriky ho zařadit,bude tu od každého něco. Ráno jsem se vypravila do Brna vyřídit pár věcí, pošta,jízdenky v DPMB atd...Nakoukla jsem do obchodu Tiger,chtěla jsem koupit rámečky na fotky,potřebnou velikost neměli.No s prázdnou jsem neodešla.         ....odnesla jsem si termosku Hrášek 0,5l              na zimní vycházky se bude hodit          Obchůdky s přízí jsem… Celý článek ›